Firfox dankeschön-Geschenk
-
- Moderator
- Aktuelle Fahrzeuge: Alfa Giulietta (new)
Alfa 75 3.0
Alfa 156 GTA (racing)
Ex:
Alfa 146ti ti 2.0
Alfa 75 TS 2.0 (24.04.09 verkauft - hat aber sehr viel freude bereitet) - Wohnort: Fehraltorf, Switzerland
ok, wie ich grad han leider mösse erfahre chans Fotoschooting das Weekend/Samschtig nöd gmacht werde, wege privatlich Gründ vo der Person, wo de Kamera ma organisiert hetti!
Also, ich denke, das laht sich ganze eifach au no zumen spötere Ziitpunkt noch mache, wenns mal nöd so churzfristig sie muen!!
Also, es gseht i demm fall jetzt e so us!!
Ich wür am Firfox en Guschi überreiche, damit er sich e Lachgas füllig chan go ge holfe gah, anhand vomene Gutschein so dasser au i Zukunft soviel Gas geh chan!
und au no en octanbooser, denn das ich e chlini fläsche, wo usgseht wie es Lachgas fläshe, so al gäg!
Choschte tuet das ganze 125 Franke!
also, mir sind 100 Lüt i dem Forum und wenn jetzt jede für en 1.5 Franke spände, denn hettmer scho mal sicherlich 150 Franke und das wär doch scho öpis, oder?
Danke für euri Feedback!
Gruss Mario
Also, ich denke, das laht sich ganze eifach au no zumen spötere Ziitpunkt noch mache, wenns mal nöd so churzfristig sie muen!!
Also, es gseht i demm fall jetzt e so us!!
Ich wür am Firfox en Guschi überreiche, damit er sich e Lachgas füllig chan go ge holfe gah, anhand vomene Gutschein so dasser au i Zukunft soviel Gas geh chan!
und au no en octanbooser, denn das ich e chlini fläsche, wo usgseht wie es Lachgas fläshe, so al gäg!
Choschte tuet das ganze 125 Franke!
also, mir sind 100 Lüt i dem Forum und wenn jetzt jede für en 1.5 Franke spände, denn hettmer scho mal sicherlich 150 Franke und das wär doch scho öpis, oder?
Danke für euri Feedback!
Gruss Mario
-
- Aktuelle Fahrzeuge: Alfa 75 2.0 TS LE Nr. 215
Alfa 156 2.5 V6 - Wohnort: Waldenburg
na, wir können doch das foto nächste woche beim treff machen, dann kann firefox ja auch drauf und wir lassen im nachhinein ein solches bild vergrössern und schenken's ihm dann. er braucht beim gruppenbild ja noch nicht zu wissen, dass er dies noch in grossformat erhalten wird...
wäre doch auch ne möglichkeit, oder???
wäre doch auch ne möglichkeit, oder???
ALFA 75 - THE REAL DRIVING FEELING