Diese Files die über e-mail und Handy kursieren... absolut kultig!!! der verarscht alles und jeden!!! Die Mobiliar Vers., ein Fitnesscenter, sogar Altavilla, BMW Kundenservice, Wumatex und jenste Private mit Porsches oder BMWs!!! hahaha... ich lach mich jedesmal Tod ab dem...
Zitate:
"ich froge dir jitzt, händir Fitness?" "und froge dir jitzt, wieviel training muess mache in Woche für Kaschte?"
"habe kauft eini m-trii weisch du m-tresch... jetzt fahre mit bmw auf Autobahn... fascht 300... plotzlich isch kommt nur no rauch vorne use... Motor isch putt i glaube... jetzt i frage ob ihr mir gebet m-trii Garantie"
"ich habe subaru impreza schti, wötsch rene mache? möche mer würenljos start bis altstjetten.. wenn dini motor nit halbe strecke isch am arsch gange... dini auto isch eh zu langsam, nimsch lieber esel und wen langsam isch kasch mit stock schlage..."
"Bisch du dä mit AlfaDiesel? Du hasch mi überholt mit Diesel, isch wie wen Traktor überholt, jetz min stolz kapuut, ich schlage dini fressi"
"Hab kauft eine Fiat Coupé... will ich frage ob du chasch mache 400PS... isch 20V... Turbo Plus... diese mit Sitze Leder rot und schwarz..."